16 January 2015

RINDU nya .... pada kamu.. kamu.. #prodims8


Selamat petang ,

Rindu nya pada rakan2 ummi ni.. rindu saat nakal dalam kelas..
Sekejap je masa berlalu 
9 bulan dah rasa macam 9 minggu je


*  gambar ni di ambil pada hari terakhir kelas kami (sifu Irfan Khairi wefie) mmg havoc masa ni .


 Bersama rakan2 sekuliah .. Usahawan2 berjaya ada yang dah bergelar jutawan .. ada yang baru berumur 19 tahun ada yang dah lebih 40 tahun .. erkk ummi masa ni 40 tahun la.. ada yang sedang sarat menunggu hari nak bersalin .. macam2 kisah kami di sini. Tapi mereka rakan yang best banyak yang ummi belajar dari mereka semua. Kami yang takut2 nak meletakkan diri sebagai usahawan ni jadi lebih berani bila sifu tunjukkan cara nya dan bila sifu sentiasa beri kata2 semangat pada kami .
TERIMA KASIH SIFU KU .



 si cantik ni tokey Dazzle choclate .. muda , cantik dan ramah orang nya. sesiapa yang nak belajar buat coklat boleh g page beliau * https://www.facebook.com/DazzleChoc *






haaaaa... ni pula orang yang paling banyak bagi kata2 semangat pada ummi ...
Yus ( owner : https://www.facebook.com/YMYChocoliciousCrafts1298/timeline )
beliau seorang yang dah berjaya dalam bidang nya .. pembuatan coklat , kek , biskut , tart buat , dan mcm2 lagi.. ada juga buat kelas puding .. kelas biskut.. korang kalau minat nak belajar g je FB dia kat atas tu (link) macam2 kelas ada siap jadual nya skali kat situ ..

yang si tinggi lampai tu myra.. si cantik manis amat berbakat dalam rekaan busana muslimah .. walaupun masih baru bermula macam ummi juga tapi bakat rekaan dia mmg melatop sesuai la rekaan nya dgn orang muda seusia nya.. boleh ke FB : https://www.facebook.com/aramayaonlineboutique
yang istimewanya dia sendiri reka .. dia sendiri jahit.. HANDMADE from aramaya uolss..


Ramai lagi kawan2 yang amat di rindui ... kami tetap ber hubung melalui Whatsapp group .. masih berbincang dan bertukar pandangan tentang perniagaan di group . so sapa kata Media sosial banyak mendatang kan keburukkan ..? Kita yang pilih nak guna cara macam mana .. kalau jalan tak elok kita pilih .. maka tak elok la nakkk oiii..

NOTA :

time ni ummi demam baru baik dari sakit mata.. tu mata masih bengkak wpun dh x merah .. tapi ummi kuatkan semangat drive dari Melaka ke Damansara untuk bersama2 yang lain di hari terakhir.


k baiiiii

- ummi -


No comments:

Post a Comment