15 October 2015

Makan di Mana ? --------> @ Billionair's Concept Cuisine , Melaka

Tulisan : Has Jan 
Foto : Has Jan 

Bismillah 
Salam Sejahtera.


     Masih lagi dalam mood bercerita pasal makan , ada yang dah bosan ke ? Jangan bosan dulu tau, di Melaka banyak lagi tempat makan-makan yang best saya nak kongsikan dengan anda semua. Melaka merupakan negeri yang terkenal dengan pelancongan bersejarahnya serta amat popular dengan masakkan Assam Pedas , tapi saya nak lari sikit dari menu biasa , saya nak kongsikan menu serta kedai-kedai baru anak-anak muda Melayu yang terbaru di Negeri Melaka ini. 

     Seronok sekarang sebab di Melaka dah senang  nak cari Restoran makanan Barat hasil air tangan anak-anak melayu kita. Bukan saja hiasan dalaman kedai yang menarik tetapi hiasan pada setiap hidangan juga wallah ! HEBAT !!!. Kalau hiasan saja hebat pun tak guna juga kan , tapi di Billionare's CC ni memang tak rugilah untuk singgah . Makanan yang enak mengembirakan tekak , hiasan yang cantik mengembirakan mata. Tentang harga pada saya , amat sesuai dengan rasa dan keselesaan yang di sediakan.


Green Tea & Hot  Chocolate
Foto : Has Jan 

Ais coklat
Foto : Has Jan 


Aiskrim Oreo
Foto : Has Jan 


Set Burger Ayam
Foto : Has Jan

Sebenarnya banyak lagi menu menarik yang kami order pada hari kami ke sana tapi terlupa nak ambil gambar , hehe dah masuk perut dulu baru teringat , apa nak di kata kan.


Boleh cuci-cuci mata dulu di Facebook BBC untuk pilih menu apa nak makan sebelum ke sana, 


Di bawah ini alamat Billionare's CC , so jangan lupa singgah .
013-201 8282

Harap perkongsian kecil dari saya ini, dapat memberi anda idea tentang tempat menarik dengan rasa yang hebat di Melaka 
bila anda berkunjung ke Melaka suatu hari nanti.


Bicara dari Hati
Has Jan 

Aunialya Boutique

No comments:

Post a Comment