04 May 2010

BILA JUMPA KAWAN LAMA


Pada 1 mei ai tu sempena cuti Hari Pekerja aku, cuba call kengkawan aku untuk setkan waktu nak wat perjumpaan.
Akhirnya setelah berbalas sms persetujuan pun dapat dicapai...dan terhasil lah perjumpaan ini
Sahabat aku NoNIe carikan tempat dan seperti yang telah dijanjikan kami pun bertemu..... Oleh kerana masa aku tak banyak di KL hanya NoNIe dan YoNG je yang sempat aku hubungi...
Lepas jugak rindu aku pada kawan-kawan baik aku ni...
ye lah sejak kami berkahwin dh jarang bertemu dan bila aku berpindah ke Melaka bertambah sukar lah untuk kami berjumpa.


Aku dah tak ingat dunia dh masa jumpa best frenz aku dua owang ni ... rasa cam balik pada umur remaja plak...gelak tawa masih sama, nostalgia lama terbit semula ...wow !!!!!!
Memang tak dapat aku nafikan aku cukup gembira..

walaupun hanya sekejap kami bersama ...aku cuba gumbira.
Gembira melihat kegembiraan teman baik ku dan gembira melihat kejayaan sahabat-sahabatku...

SAYANG
KORANG BERDUA !

No comments:

Post a Comment