31 May 2010

BUNTING AGAKNYA.....


DUA TIGA hari ni aku peratikan si NICKI ni cam malas semacam jew...aku agak-agak dia bunting la...



Dia dah malas nak megerjakan lipas atau cicak yg melintas...asyik tido jew...pasti tu bangun makan..
kendian sambung tido...tu je la keje dia...




KEKASIH SEJATI....

SI NICKO pula memang dah pemalas dari kecik he he he ...cam kucing garfield tuh....jangankan lipas lalu ... gajah melintas pun di wat tak tahu...TIDO lagi best...
ni hah..! dia menemankan si NICKI membuta...
tapi jap lagi bila aku masuk bilik air ,mesti dia akan mengintai dari bawah pintu bilik air tu..he he he - gatal boleh tahan gak ....

Ni lah teman aku kat umah ..wat layan sembang..aku tahu dia paham apa yang aku cakap tapi dia tak leh nak jawab jew...so aku tetap bercakap ngan dia walaupun mak aku kata aku "cam org gila" he he he

No comments:

Post a Comment