11 May 2010

GILA KO TAK SUKA

Sapa kata dia tak suka bila blog dia dikunjungi oleh Blogger-blogger yang terlebih dahulu menerjah BLOG.

Memang gila la klu dia kata dia tak kisah..samada dia gila atau pun dia memang bodoh sombong.

Bagi aku lah, kalau Blogger-blogger popular ni terjah blog aku..dan apatah lagi bagi komen pada n3 aku...sah-sah kena serangan sakit jantung punya...(harap2 jgn la- saje nak menyedapkan ayat..kwang..kwang..kwang)

 Bila aku baca komen dari BEN ASHAARI, katanya kita ni sama aje cuma bezanya jantina..wow! bertambah TABIK!!!! aku pada dia ...bukan aku nak mengendeng dia suh dia jenguk BLOG aku...tapi ni ikhlas dari hati aku
dan bertambah bersemangat aku bila dia kata macamtu...

Aku teringin untuk jadikan blog aku ni satu blog yang digemari kerana kelainannya..walaupun skunx ni aku masih teraba-raba untuk menepek macam-macam benda untuk mencantikkan blog aku ni...ada yang berjaya dan ada gak yang masih tak dapat-dapat untuk dilink kan sampai skunx...tapi itu tak melemahkan semangat aku...ianya menambahkan lagi semangat aku adalah...

SEMOGA HAJAT AKU TERCAPAI...

No comments:

Post a Comment