21 June 2010

BAgI NAsiHAT ok JANgAN KOmPLAin..

Memang aku suka gie round blog-blog owang lain...bukan apa , sekadar nak tahu apa yang dia orang sedang pikir...

Sekadar nak tahu apa yang berlaku kat area dia orang ...

Banyak BLOG-blog yang unik dan menarik aku jumpa sepanjang penjelajahan tak rasmi aku ni.

Kalau aku rasa Blog yang aku singgah tu ada keunikan atau menarik aku mesti tinggalkan pesan kat Shoutbox dia orang ... bukan apa , nak bagi tahu dia orang la..yang aku suka blog tu..KIRa CAM bagi penghargaan la tu.

Tapi ada gak blog yang aku singgah asyik dok merapu komplain pasal N3 blogger lain dan kekadang tu ada gak yang komplain pasal BLog Blogger2 lain...huh..! terbantut aku nak terus baca N3 dia..cam tak de idea plak dia ni nak menulis.

Klu nak bagi nasihat ...bagi lah elok-elok...kalau dah rasa diri tu bagus..la.
Jangan la tulis..."ayat maut" yang wat orang yang membacanya terasa/tersentuh/termuntah atau pepe je la....

Aku pun masih baru dalam dunia BLOggINg ni...so memang aku tak berani nak komen pasal blog orang lain....dan jauh sekali aku nak kata Blog aku dah bagus...

MasIH MenCAri GuRu YanG SUdI
BeRI TuNJUk AjAR
TAPi BukAN
GuRU YAng KUrANG AJar

2 comments:

  1. Selamat datang ke dunia penulisan. Pada gua, menulis hanya perlu datang dari hati sendiri dan sedikit rujukan. Barulah hasil dia mantap. TAk gitu?

    ReplyDelete
  2. setuju ngan tulisan sang harima....

    ReplyDelete