18 June 2010

Dah macam-macam PRODUK aku cuba...

Waktu reMaja kuLIt wajah Ummi memang bermasalah...
Walaupun kulit ummi jenis kering tetapi jerawat muda tetap singgah...
Hingga la JODOH ummi sampai masalah jerawat masih menghantui diri . Akhirnya ummi kembali ke bahan semulajadi...guna bedak sejuk dan produk Mustika Ratu jadi peneman setia....akhirnya jerawat berkurangan ..
TETAPI..
parut-parut tetap kekal...

Meningkat usia 30tahun , ummi mengikuti kelas kecantikan dan mengambil sijil dalam bidang kecantikan dan SPA, so dengan menghadiri kursus-kursus inilah ummi tahu , apa masalah sebenarnya pada kulit muka ummi...dan langkah-langkah yang sebaiknya yang "SEHARUSNYA" ummi gunakan bagi merawat kesan jerawat dan melambatkan penuaan kulit wajah. Mungkin agak lambat ilmu yang ummi dapat...tapi sekurang-kurangnya tidak TERlalu lambat untuk ummi guna pakai apa yang telah ummi pelajari. Samada untuk diri sendiri atau pun berkongsi pengalaman dan ilmu pada yang sudi.

Dan sekarang ummi sentiasa mengikuti langkah-langkah yang betul dalam penjagaan kulit wajah ...
Dalam usia 36 tahun , ummi tahu kulit wajah ummi dalam kategori Sensitif dan perlukan produk yang lembut dan bagi mengelak kedutan mendahului usia..produk berasaskan Q10 amat penting...begitu juga dengan jeragat yang bakal muncul bila-bila masa so jangan lupa dengan produk untuk menghindarkan jeragat.
Krim siang , uv cream ,krim malam , toner semua itu penting...

Berbelanja lebih sikit tak apa asal kulit wajah terjaga..!

sekarang EUCERIN menjadi teman setia ummi...

No comments:

Post a Comment