22 June 2010

SYoK Oooo GEnTInG HiGHLaNd

Ni la dia, rombongan Pn. Manisah & Family ke GH.in this Pic (baju itam)our Aunt. & Peruz from S'pore
Kira bawa depa round2 cuci mata la...

Punya la lama menunggu turn tuk naik cable car...klu dapat duduk tak per la ni kena berdiri pehhh...longgar tempurung lutut aku..
Tu belum kira bab seram sejuk nak naik cable car tu lagi..aku bukan takut cuma gerun jew huhuhu...
Akhirnyaaa....
dapat naik jugak lepas 1 jam lebih penantian
yang meyesakkan jiwaku.

makkk..tinggi nye..(sepanjang hampir 1/2 jam kt dlm tu aku pandang depan je tanpa bergerak2)
huhuhu...aku ni pemalu..wakah kah kah
Lam benak aku pikir cepat la sampai..cepat la sampai...

Dan akhirnya...
sampai juga kat atas tu dan apa yang penting..?
bukan kerjasama..tapi SELAMATTT..!


semanjang kat sana seme benda kena Q, nak masuk lam OUTdoor area pun kena Q...
(Que Haidar pun pening )

DAH MASUK..APA LAGI..
yahooooo......! (cam yo yok'o je aku)
kat atas tu suara jeritan akulah yang paling nyaring ...ngeee

Seme benda aku naik, seme aku jerit ...wakakaka!
macam yang aku kata aku bukan takut cuma gerunnn..



Pada dasarnya gie GH tu nak bawa anak lepak sambil berhibur yelah...dah abis mid year exam..bagi dia org relax jap sebelum start ngadap buku semula untuk ujian plak...tapi aku rasa yang lebih-lebih kat atas tu ialah mak bapaknyer... aku lah tu..
Mainan budak2 pun aku layan...huhuhu..
Dari siang sampai malam ..tak ingat dunia, tak ingat nak balik, sampailah GH tu dah nak tutup kul 10pm bru la terkedek-kedek mencari jalan ke cable car..tuk trun ke bawah ngambil kete yg di portkan kat Goh Tong .
Nak trun lagi satu hal...naik cable car lagiiiii...
gelap plak tuuuuu....
mmmmm....
apa-apa pun SELAMAT segalanya.
bak Tajuk aku tu la ..SyOk ooo GH

No comments:

Post a Comment