20 June 2010

Ko KETAwAkan AKu

KAwAN Aku sorang ni...peminat bola ....dan dia memang giler bola walaupun dia pompuan...aku rasa dia nyer minat pada bola lebih giler dari owang lelaki.

Aku pula yang tak berapa nak minat sampai Giler pada Bola ni...klu korang cite pasal PIALA DUNIA muka aku memang slamber kodok jew...sebab aku bukan nyer tahu nama-nama pemain tuh seme...

Sahabat aku ni , baca dlM fb AKU ... ye lah tentang komen aku pasal SUKAN MALAYSIA...

He he he ..aku lebih minat nak amik tahu pasal sukan dalam negara kita sebab bila sebut negeri-negeri yang bertanding...aku tahu kat mana tempat tu..
bila sebut acara-acara yang dipertandingankan , aku juga tahu apa menatang yang di sebut tu.

Jadi bila sahabat aku dlm FB ni ketawakan aku ..aku tak kisah pun sebab aku BANGGA jadi anak MALAYSIA malah aku bangga sebab aku amik tahu tentang kejadian dalam NEGARA kita.

AKU tak kisah pun kalau korang nak kata aku KETINGGALAN sebab tak Follow PIALA DUNIA...tapi aku rasa korang patut rasa malu kalau korang tak follow SUKAN MALAYSIA.


Aku CINta MALAYSIA

No comments:

Post a Comment