18 June 2010

MeRAjuk TAk DaPAt HAndPHonE BArU

Dah HUb-B janji nak tukarkan HandPHone Baru sebab HanDPhone lama tu asyik Wat hal jewk..TAk sabar rasaNYA nak balIk darI bERCUTI SEBAB nak Gi pilih HAnDphONe kat Kedai si LUcY...

UmmI dah BilaNG UMmi nak HAndPhone yang boleh guna sarUNg LV - (aku fanatik giler ngan LV weiiii) ...tup-tup bila dah PIlih HAnDPhone (tak YAh la cakap jenis APa , nanti kata berlagak pLAk yang harganya melebihi Rm 1500 )

bERPUSING-PUSING aku cari ' casing ' LV... seme cina2 kedai HP tu kata tak sure aa jual kew tak... ahoooiiiiiyaiiiii ! bengang betul aku ....frustttttttt....!  TeTIba HUb-B pulak merunggut ..membebel...jangan pasal tak dapat casing tak nak pakai HP tu...baik jangan amik.... fuhhhhh ..!!!! menyirap darah ummi...

SEnANg CitE ....KO canCEl kan lah nak beLI HP tu...tak PeNiNG KEpala aku mikirnya ...biARlah aku pakai jewk HP buruk aku tu asal ATi Aku tAK sakit dek BEbeLAN ko....

MeMaNg aku mERAjuK ...MeMANg AkU KecIK ATI....
SO Skunk AKu MAsih Dengan HP lama
WaLAU daLAM ati TErINgin GIler HP canggih TU...

No comments:

Post a Comment