22 June 2010

KUnjUNgAn KE KuALA TeReNGgaNU & BuKIt BeSI, DuNGuN


BerTOLak dari MeLAka pada malam Khamis, Tido semalam di rumah mak di KL..sesubuh bangun lepas solat SUBUH trus gerak ke KT.

On The way nak sampai ke KT banyak le tempat-tempat yang kami singgah ...
Kebanyakkan nya singgah Gie TOILET..huhuhu


Ni umah adik bongsu mak aku, sampai kat umah dia dah tengahari....dapat minum air KELAPA muda ...mmmm nyaman anak TEKAK..





PeTang dlm kul 6ptg kami sampai ke rumah adik mak yang lagi sorang MOK TEH..,
aku tak tahu kenapa makcik aku ni di panggil MAK TEH, mungkin masa kecik dulu dia putih kot ..hehehe
jangang maroh ye MOK TEH..!


Keesokkan nya lepas je Breakfast kami terus meninjau-ninjau kerumah sedara-mara yang berada di sekitar MANIR tu...dapat la jenguk sorang dua..
Oleh kerana masa mencemburui kami, pukul 9pagi kami bergegas ke BUKIT BESI pula
untuk menghadiri MAJLIS PERKAHWINAN sepupu aku yang menjadi agenda utama kenapa aku ke TERENGGANU.



MaMi , Mak, Teman Lama, SU ( kat belakang )


Ni Generasi Muda pula...aku dan kakak2 sepupu ku  ,
sebenarnya ramai lagi sepupu-sepapat aku , tapi tak sempat nak berposing beramai2 sebab
dia orang seme bz - ye lah jadi orang kuat majlis ni.



Akhirnya Setelah berpeluh ketiak menunggu..PENGANTIN tiba juga
"SELAMAT PENGANTIN BARU IJO & PASANGAN"

Walaupun tak dapat lama di BB, tapi puas hati la dapat jumpa sedara mara yang dah lama tak jumpa ...
Harap-harap panjang umur dan baik kesihatan aku dapat ke SANA lagi.

1.30ptg meluncur laju dengan InnOVA hitam menuju ke KUALA LUMPUR...
5 lebih kami tiba di KL dengan selamatnya.





No comments:

Post a Comment