24 June 2010

Hari YAnG B-Zy dan BoRiNG


Hari ni , hari yang bz. Dari pagi tak habis-habis dengan urusan rumahtangga. Camna bz pun aku sempat gak jenguk ke alam cyber ni sekejap cuma tak dapat nak luangkan masa tuk, update blog je.

Lepas cuti sekolah 2 minggu..hari ni dah mula kena hantar, anak-anak ke Tuition ...

Aku bawa LP (lappy) aku tadi waktu anta anak-anak ke tuition dengan harapan KFC kat area Sg Udang tu  dah beroperasi , tapi malang seribu kali malang, sebabnya punya la sakit ati aku dah berbulan-bulan KFC tu masih tak beroperasi jugak.

Nak dijadikan cite aku usung LP aku disekitar pekan Sg Udang mencari tempat yg ada wifi..(tu la masalah bg org yg tak ada broadband)..akhirnya aku jumpa satu cybercafe...

zooommmm..dengan laju aku park kete dan trus masuk kedalam cyber cafe tu...tapi malang , nye sikit punya lembab service kt situ dan tak tahan lemas aku dengan bau kat dalam tu...baru 15 minit kat dalam tu aku dah terbatuk-batuk...

so..aku hanya mampu bertahan 20minit je ..bayar rm0.50 aku terus bla dari situ...lepak dalam kete aku layan lagu...huhuhuu

Mesti korang nak tahu kenapa aku tak balik je lepas anta anak aku tuition kan...mmmmm
jawapannya sebab...
perjalanan pergi-balik amik masa 30min..so selagi aku tak boring aku tunggu je at sana sampai anak aku abis class.

No comments:

Post a Comment