28 June 2010

Kita JuMPa LAgI..

Hari minggu memang jarang sangat aku dapat masa untuk meng'update' blog ..sebabnya korang paham-paham sendiri la...

Anak-anak tak sekolah, suami pun tak ke pejabat, so inilah masa untuk diluangkan seketika untuk 'keluarga'.





Jadi selalunya pepagi kami akan keluar mencari sarapan..dan kendian akan memerap 3,4 jam dirumah ibu mertua.

Kalau ada aktiviti mengejut maka ..jadi berlarutan lah rombongan sekeluarga ke daerah2 yang perancangannya dibuat  secara tergempar.

Selalunya acara 'terjah kedai makan' lah yang paling disukai ...

Tapi minggu ni, kami serbu ke Bukit Rambai..ada sprint test (tah betul ke tidak bunyi nye cam gitu) .. ahli2 club (ahli keluarga la tu) dah sampai pepagi, cuma kami je yang turun belah petang .. sebab nak settlekan urusan umah dan tangga dulu..

Gambar tak dapt nak di tayangkan kat sini sebab aku tak amik pun gambar perlumbaan tu..sebab camera dah masuk 'wad' .

Aku nak komplain la kat company camera ni ..sebabnya dah 2 camera jenama dia aku beli ..asyik timbulkan masalah je..pakai lum sampai 2 bulan dah wat hal..tah apa-apa tah..

So harap-harap D90 aku (eh silap Hub-B aku) punya cepat la sembuh...dan lepas ni tak kan wat hal lagi...

SORIe la KeNA BAcA LALutAN aku laGI...huhuhu

No comments:

Post a Comment